Аналитика http://geosystema.net/forum/ |
|
FAQ для начинающих пользователей (основы) http://geosystema.net/forum/viewtopic.php?f=1&t=8 |
Страница 48 из 57 |
Автор: | Dmitry_Zolotar [ 05 мар 2018 14:18 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
Либо файл \Digitals\XMLCheck\XMLSchema.xsd отличается, либо в первом случае проверка по схеме не работает вообще. Такое может быть если отсутствует библиотека MS XML v6.0, если, например, на Windows XP не установлен Service Pack 3(указано в минимальных требованиях). Но в этом случае программа не должна запускаться вообще. В любом случае схему необходимо обновить до актуальной версии. |
Автор: | cvchiz [ 05 мар 2018 15:12 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
Dmitry_Zolotar писал(а): Такое может быть если отсутствует библиотека MS XML v6.0... И правда, после скачки и установки "msxml6" проблема решилась. Возможно, он был устаревший, так как стоят версии winXP SP3 еще до 2010-го года. Спасибо Дмитрий.
|
Автор: | slobodinskyi [ 11 апр 2018 13:41 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
Питання до розробників. У довідці написано наступне: «Полигон»: Включает сбор замкнутых объектов. При окончании сбора объект замыкается автоматически. Питання: чим підтверджується дія автоматичного замикання, якщо по факту контур розімкнений, тобто конктур в одній з точок має дві суміщені точки крайніх відрізків? Причина питання: при виконанні операції вирізання точки виникає логічна ситуація видалення двох відрізків з розмиканням контура замість видалення точки із заміною двох відрізків на один. |
Автор: | fendak [ 11 апр 2018 15:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
перейдіть на закладку Список якщо ваш об'єкт буде мати вигляд круга - то значить він замкнутий. На перший погляд мені також здавалося, що в програмі відсутній чіткий розподіл між замкнутими та лінійними об'єктами, особливо в режимі збору. Хотілося б щоб коли об'єкт замкнутий, то про це під час збору було відповідне повідомлення. Але з часом звик. В цьому навіть є переваги. |
Автор: | slobodinskyi [ 11 апр 2018 15:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
Круг? Мова, взагалі-то йде про полігон. А де, власне, має відображатися круг? На закладинці Інфо зазвичай відображається лише текстова інформація, а не графічна, на скільки мені відомо. |
Автор: | Dmitry_Zolotar [ 11 апр 2018 15:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
Мова про закладку "Список", а не "Інфо" |
Автор: | fendak [ 11 апр 2018 16:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
я мав на увазі закладку Список, виправляю |
Автор: | slobodinskyi [ 11 апр 2018 16:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
Зрозумів, дякую. Хоча в контексті причини мого запитання цей момент відповіді на нього не дає. Тобто, мене не цікавлять якісь умовні маркери: якщо програма малює круг, то це означає, що полігон замкнений. Мене цікавить чому наявна невідповідність між декларуванням та фактичним положенням речей, адже це породжує проблеми. |
Автор: | voha [ 13 апр 2018 23:03 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
slobodinskyi писал(а): Питання: чим підтверджується дія автоматичного замикання, якщо по факту контур розімкнений, тобто конктур в одній з точок має дві суміщені точки крайніх відрізків? Як це розуміти: "контур розімкнений та одночасно в одній з точок має дві суміщені точки крайніх відрізків"? В якій з точок контуру, у кінцевій (першій або останній)? "Дві суміщені точки крайніх відрізків" - маєте на увазі "перша точка контуру суміщена з останньою точкою того ж контуру"? Значить контур розімкнений але замкнутий?Спробуймо так: будь-який полігон має межу, яка являє собою полілінію, остання точка якої суміщена з першою точкою (координати першої й останньої точок згаданої полілінії рівні). Або так: межа полігона - полілінія, кінцеві точки якої суміщені. slobodinskyi писал(а): Причина питання: при виконанні операції вирізання точки виникає логічна ситуація видалення двох відрізків з розмиканням контура замість видалення точки із заміною двох відрізків на один. Якщо вирізати кінцеву точку (першу або останню) логічніше було б здивуватись тоді, коли контур не розімкнеться slobodinskyi писал(а): Мене цікавить чому наявна невідповідність між декларуванням та фактичним положенням речей, адже це породжує проблеми. Декларування полягає в тому, що: при включеному шаблоні збору "полігон" вам не треба реєструвати 4 точки для збору трикутника. Ви реєстуєте першу, другу і третю точки контуру, тиснете F5 і... замкнутий контур трикутника готовий! Можете виключити шаблон збору "полігон" і збирати трикутник полілінією, реєструючи точки: першу, другу, третю, натиснути F3 і... отримаєте "підтвердження дії автоматичного замикання".Як на мене - проблема є, та вирішується просто. Читаючи інструкцію, пробуйте збирати об'єкти. |
Автор: | slobodinskyi [ 14 апр 2018 00:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
Замкнений контур — це коли в трикутнику 3 (ТРИ) точки, а не як у даній програмі - 4 (ЧОТИРИ). Намалюйте трикутний полігон та подивіться на його властивості: там 4 точки, тобто, остання точка суміщена с першою. В тому й відсутність логіки: що ж це за замкнений полігон, коли в ньому можна потягнути за останню точку і відрізок спокійно без зайвих операцій відведеться в бік. У замкненому контурі така операція неможлива (принаймні у більшості поширених 2/3D-редакторів). В площині він звісно ж замкнений, геометрично, але якщо міркувати абстрактно, то маємо розімкнений контур та відповідну реакцію даної дивної моделі на ряд операцій, які можна з ним провести. В цьому й суть питання. Спробуйте спочатку видалити першу (останню) точку (клавіша R) а тоді будь-яку іншу і побачите те, про що я писав. |
Автор: | voha [ 14 апр 2018 09:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
slobodinskyi писал(а): Замкнений контур — це коли в трикутнику 3 (ТРИ) точки, а не як у даній програмі - 4 (ЧОТИРИ). Намалюйте трикутний полігон та подивіться на його властивості: там 4 точки, тобто, остання точка суміщена с першою. Серйозно А скільки має бути, шість? Та ж ви розглядаєте трикутник як набір трьох відрізків! Прошу пробачення у розробників та користувачів Digitals, не сприймайте за флуд . Візьміть замість програми ручку й папір - намалюймо трикутник з точками у вершинах не відриваючи ручку від паперу:- малюємо ПЕРШУ жирну точку і ведемо першу пряму лінію; - малюємо ДРУГУ жирну точку (тим самим отримуємо першу сторону трикутника) і ведемо другу пряму лінію; - малюємо ТРЕТЮ жирну точку (тим самим отримуємо другу сторону трикутника) і ведемо третю пряму лінію... - далі, по вашому: ЧЕТВЕРТОЇ ТОЧКИ ВЖЕ НЕ ТРЕБА МАЛЮВАТИ? Адже ви пишете за відрізки, а третій відрізок - матиме лише одну точку? Та й матимете собі незамкнений полігон , якщо вам так логічно. Наголошую - це вже не "у даній програмі", а на папері з ручкою чи олівцем! Перестаньте розглядати об'єкти цифрової карти як набори окремих точок та окремих відрізків, які з'єднують ці точки, почитайте за моделі геопросторових даних. Інакше - не варто забивати форум, на мій погляд, безглуздими запитаннями. slobodinskyi писал(а): В тому й відсутність логіки: що ж це за замкнений полігон, коли в ньому можна потягнути за останню точку і відрізок спокійно без зайвих операцій відведеться в бік. У замкненому контурі така операція неможлива (принаймні у більшості поширених 2/3D-редакторів). В площині він звісно ж замкнений, геометрично, але якщо міркувати абстрактно, то маємо розімкнений контур та відповідну реакцію даної дивної моделі на ряд операцій, які можна з ним провести. В цьому й суть питання. Спробуйте спочатку видалити першу (останню) точку (клавіша R) а тоді будь-яку іншу і побачите те, про що я писав. Те, про що ви писали, я бачу вже 13 років день у день! Міркувати абстрактно, коли вже зібрані тисячі цифрових карт - даремна трата часу.Користуйтесь режимною кнопкою панелі інструментів "синхронізація вузлів", щоб остання точка ПОЛІЛІНІЇ (а не якихось там, "дивної вашої моделі" - ВІДРІЗКІВ), тягнулася з першою точкою ПОЛІЛІНІЇ. Хоч гопки скачіть - я не бачу в полілінії відрізків! Які ж вони відрізки, якщо вони не відрізані!!! Тож відрізок, з точки зору геометрії як науки - пряма лінія, яка сполучає дві точки... Однак - досить. Більше не буду ламати ваші незламні принципи. Якщо мати на меті не працювати з програмою, а шукати собі абстрактних проблем - на здоров'я |
Автор: | slobodinskyi [ 15 апр 2018 01:46 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
Єдине, що з усього вашого тексту, можна сприймати всерйоз це якийсь специфічний нюанс, який стосується чи то кадастрів, чи то ще чогось, де необхідна саме така структура моделі полігонів, а не та, яка зазвичай присутня у більшості 2/3D-редакторів. Хоча, й тут можливо я чогось не знаю, втім як би там не було, та поведінка подібних фігур у згаданих мною редакторах при їх редагуванні має саме таку — більш логічну, на перший погляд. Але ви ж не намагаєтеся пояснити чому саме така модель необхідна в цій програмі — я б зрозумів. Я все веду до того, що програмі необхідна оптимізація, а ви намагаєтесь мені довести, що копати котлован лопатою це правильніше, тільки тому, що так робили тисячі літ до того як нарешті винайшли екскаватор. Копайте далі, нема питань. І так, коли ви викреслюєте третій відрізок, то він просто сполучається з існуючою першою точкою, а не малюється поверх неї нібито ще одна. Ви так звикли до своєї «лопати», що ладні переписати елементарні закони геометрії. |
Автор: | Dmitry_Zolotar [ 15 апр 2018 23:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
slobodinskyi писал(а): Єдине, що з усього вашого тексту, можна сприймати всерйоз це якийсь специфічний нюанс, який стосується чи то кадастрів, чи то ще чогось, де необхідна саме така структура моделі полігонів, а не та, яка зазвичай присутня у більшості 2/3D-редакторів. Хоча, й тут можливо я чогось не знаю, втім як би там не було, та поведінка подібних фігур у згаданих мною редакторах при їх редагуванні має саме таку — більш логічну, на перший погляд. Але ви ж не намагаєтеся пояснити чому саме така модель необхідна в цій програмі — я б зрозумів. Я все веду до того, що програмі необхідна оптимізація, а ви намагаєтесь мені довести, що копати котлован лопатою це правильніше, тільки тому, що так робили тисячі літ до того як нарешті винайшли екскаватор. Копайте далі, нема питань. І так, коли ви викреслюєте третій відрізок, то він просто сполучається з існуючою першою точкою, а не малюється поверх неї нібито ще одна. Ви так звикли до своєї «лопати», що ладні переписати елементарні закони геометрії. Не зрозуміло в якій саме задачі важлива кількість точок в трикутнику? Приклад можна надати? До чого тут "більшість 2/3D-редакторів"? Взаємодія з якимись з них викликає проблеми? P.S. Цікаво, чим конкретно Ви займаєтесь? Не хочете реалізувати свою конкуренту перевагу, поки решта копає котлован лопатою? |
Автор: | slobodinskyi [ 16 апр 2018 11:21 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
Як я вже писав вище: при виконанні операції вирізання точки (клавіша R) виникає логічна (при такій моделі полігона) ситуація видалення двох відрізків з розмиканням контура замість видалення точки із заміною двох відрізків на один. Ця ситуація стосується саме початкової (та дублюючої кінцевої, тобто, це дві точки, що мають одні й ті ж самі координати) точки. Вона зазвичай навіть має інше позначення (більш груба на відміну від інших точок). |
Автор: | Руслан Пархуць [ 16 апр 2018 12:58 ] |
Заголовок сообщения: | Re: FAQ для начинающих пользователей (основы) |
slobodinskyi писал(а): Як я вже писав вище: при виконанні операції вирізання точки (клавіша R) виникає логічна (при такій моделі полігона) ситуація видалення двох відрізків з розмиканням контура замість видалення точки із заміною двох відрізків на один. Ця ситуація стосується саме початкової (та дублюючої кінцевої, тобто, це дві точки, що мають одні й ті ж самі координати) точки. Вона зазвичай навіть має інше позначення (більш груба на відміну від інших точок). Для вирiшення Вашої проблеми почнiть об'єкт з iншої точки, використавши пункт меню "Почати звiдси" правої кнопки мишi над точкою контуру (полiгону). |
Страница 48 из 57 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |